Page 1 of 1

storing in de electronica

Posted: 01 Jan 2012 10:19
by casssius
Ik heb een 335d van 2007, sinds enkele dagen komt er een storing in beeld dat de trekhaak niet meer wil inklappen en beginnen de voor lampen spontaan te knipperen zonder dat je er in zit en blijven de remlichten spontaan branden. Wie heeft hiervoor een oplossing

Re: storing in de electronica

Posted: 24 Jan 2012 11:24
by Mike E23
Heb je al een keer alle zekeringen gecontroleerd? Zowel voorin als achterin?
Gr

Re: storing in de electronica

Posted: 31 Jan 2012 18:20
by 328iHIOB
Hoe is de stekker van je trekhaak geen last van vocht?

Hoe is de staat van de aanhangermoduul geen vocht in de buurt?