Page 1 of 1

Upgraden van software

Posted: 11 Aug 2011 07:01
by GewoonJ
Je leest het weleens dat de software van het motormanagement wordt voorzien een upgrade.
Waar wordt meestal gedaan, kan dit alleen bij de dealer? Is dit gratis?

Het is in feite een handeling van minder dan 30 minuten.

Re: Upgraden van software

Posted: 24 Jan 2012 11:35
by Mike E23
Dat klopt dat is wel beter voor de auto.. Want de software word steeds vernieuwd en het is helaas niet gratis maar bij de dealer is het variƫrend wat het kost meestal rond de 300 maar in ysselstein bij Limburg kun je het ook laten doen voor de helft en zij hebben een zeer betrouwbaar systeem.. Toevallig dat een kennis van mij er laatst is geweest en was 100 procent tevreden.. Maar het duurde wel langer als 30 min..

Gr.