Page 1 of 1

Inbouw gateway 300

Posted: 20 Mar 2009 15:03
by Kouwe
Gm dames en heren,

Hebben jullie voor mij een adres waar je de Dension Gateway 300 in kunt laten bouwen?

Want het zal vast niet zo zijn, stekker eruit van de CD-wisselaar, stekker in de gateway, ipod erop en klaar ?

Ter info: e39 2001 met navi zonder dsp
http://www.navishop.nl/download/dension ... a2abee9431 <-- volgens deze lijst moet ik de GW32BM4 + ILCBLEXT04 hebben. a 160 euro.

Of hebben jullie hier ervaring mee, en is het wel enigzins makkelijk?

Re: Inbouw gateway 300

Posted: 26 Mar 2010 15:54
by Toinevs
Hallo,

Het is echt heel makkelijk, radio eruit stekker eruit, stekker van dension in de radio en de radio stekker in de verloop van de dension, hiena kun je ook text van de Ipod lezen.
Het moeilijkste vond ik om de radio eruit te krijgen, maar toen ik dat eenmaal door had een fluitje van een cent,

Groeten
Toine

Re: Inbouw gateway 300

Posted: 13 Apr 2010 20:58
by BigFreak
ik wil ook een Ipod interface inbouwen in mijn E38 (735i) maar ik heb WEL DSP en GEEN navi o.i.d.

kan het dan ook gewoon ?