Inbouw gateway 300
Posted: 20 Mar 2009 15:03
Gm dames en heren,
Hebben jullie voor mij een adres waar je de Dension Gateway 300 in kunt laten bouwen?
Want het zal vast niet zo zijn, stekker eruit van de CD-wisselaar, stekker in de gateway, ipod erop en klaar ?
Ter info: e39 2001 met navi zonder dsp
http://www.navishop.nl/download/dension ... a2abee9431 <-- volgens deze lijst moet ik de GW32BM4 + ILCBLEXT04 hebben. a 160 euro.
Of hebben jullie hier ervaring mee, en is het wel enigzins makkelijk?
Hebben jullie voor mij een adres waar je de Dension Gateway 300 in kunt laten bouwen?
Want het zal vast niet zo zijn, stekker eruit van de CD-wisselaar, stekker in de gateway, ipod erop en klaar ?
Ter info: e39 2001 met navi zonder dsp
http://www.navishop.nl/download/dension ... a2abee9431 <-- volgens deze lijst moet ik de GW32BM4 + ILCBLEXT04 hebben. a 160 euro.
Of hebben jullie hier ervaring mee, en is het wel enigzins makkelijk?