BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

AUX-aansluiting BMW Professional radio E39

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Snor
1e Versnelling
Posts: 79
Joined: 02 Nov 2007 10:55
Type Auto: E39 525i
Age: 45

AUX-aansluiting BMW Professional radio E39

Post by Snor »

Iemand die toevallig weet of op een BMW Professional radio een aux-aansluiting zit? Heb wel een cd-wisselaar, maar wil graag een ipod aansluiting laten inbouwen. Kan wel zo'n cassette-adapter halen, maar dat ziet er niet uit, met al die lelijke draden over de middenconsole...

Topic Author
Snor
1e Versnelling
Posts: 79
Joined: 02 Nov 2007 10:55
Type Auto: E39 525i
Age: 45

Post by Snor »

Okay, niemand weet het?

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 47
Contact:

Post by bimmer »

Beetje moeilijke vraag. Er zijn radio's met en zonder aux ingang. Dat kun je hooguit nakijken als je het typenr hebt. Beste is gewoon eruithalen en zelf kijken.

Topic Author
Snor
1e Versnelling
Posts: 79
Joined: 02 Nov 2007 10:55
Type Auto: E39 525i
Age: 45

Post by Snor »

Heb je ook enig idee hoe ik m eruit krijg dan?

Toinevs
Neutraal
Posts: 7
Joined: 03 Oct 2008 06:38
Type Auto: F10
Age: 67

Re: AUX-aansluiting BMW Professional radio E39

Post by Toinevs »

Hallo

Kijk eens op deze site http://www.hifidump.nl/catalog/product_ ... ts_id=3724

Groeten
Toine

sportfan27
1e Versnelling
Posts: 213
Joined: 11 Aug 2008 15:59
Location: zeg ik lekker niet
Age: 47

Re: AUX-aansluiting BMW Professional radio E39

Post by sportfan27 »

Hoi, ik weet niet hoe je erbij komt dat met die cassette adapter je een kabelzooi in je auto krijgt, ik heb het zelf namelijk in mijn E39 zitten en je ziet niets aan kabels hoor, als je wil kan ik wel een paar foto,s maken hoe ik het heb gedaan/eruit ziet.

groeten karel
Locked

Return to “Archief”