Page 1 of 1

Nieuw hier

Posted: 24 May 2021 11:09
by Eduardo56
Hallo,

Ik ben Eduardo en sinds kort de trotse eigenaar van de auto in de bijlage.
Mijn eerste BMW, geweldige auto…..

[ external image ]