Ik ben sinds kort de trotse van een BMW E39 (523) uit 1998.
De auto heeft een ingebouwde telefoon die bij de vorige eigenaar gewoon werkte. Maar als ik mijn KPN Duo simcard erinsteek (in de kaartlezer in de middenconsole) geeft de telefoon een melding aan met : kontroleer kaart.
Nu heb ik de kaart er op alle mogelijke manieren erin proberen te steken, maar blijf dezelfde melding krijgen.
Nu heb ik begrepen dat er in mijn kofferbak ook een simkaart lezer hoort te zitten. Ben al een hele tijd ernaar op zoek, maar kan hem niet vinden
Zou iemand misschien mij kunnen vertellen waar de lezer in de kofferbak zich precies bevind.
Bij voorbaat dank,
Remond
