Page 1 of 1

BMW office en iPhone

Posted: 25 Oct 2013 10:18
by roel53
Ik rijd sinds enkele weken met een nieuwe BMW 520d 2013. (exclusive plus optie pakket)
Alle opties aanwezig, office, uitgebreide connectiviteit smarphone, etc
Grote frustratie : De integratie met mijn iPhone 4s is zéér slecht.
Puur telefonie is er geen probleem, maar berichten is een ramp.
Ik verlies zelfs functionaliteit, als mijn iPhone is verbonden met de auto (bluetooth of usb) is er geen enkel geluid meer hoorbaar bij het binnenkomen van een bericht (sms of e-mail)
Bij BMW zegt men mij doodleuk "ja, dat is geweten"... ?

Iemand dezelfde ervaring of mogelijk een oplossing ?

Re: BMW office en iPhone

Posted: 13 Feb 2014 11:53
by Xavier
De combinatie iphone bmw geeft wel vaker problemen.
Deze site biedt misschien een oplossing voor je:

http://www.carinterface.nl/bmw

Ik denk dat jij de YTM05 series nodig hebt. Ze hebben ook een inbouwstation in rotterdam voor het geval je het niet zelf wil installeren.

Hopelijk is het wat.