Bedankt voor je uitleg.
Ik vind alsnog 1650 euro een hoop geld voor zo'n auto.
Zeker als student zijne.
Nou ik heb de auto in orde laten maken en zoals al eerder vermeld op internet gezet.
Ik weet dat hij nu goed is, en denk dat de koper er ook een stuk meer plezier van heeft dan ik.
Voor mij was het een ervaring en een les. Zou nooit meer een auto bij deze garage kopen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Mogelijk om een bedrijf aan te klagen voor illegale apk keur
Moderator: Moderator Team
-
amjovi
- Neutraal
- Posts: 36
- Joined: 26 Feb 2012 11:20
- Type Auto: E60 525D Stage 2 H6 2005
- Location: Hoorn
Re: Mogelijk om een bedrijf aan te klagen voor illegale apk
E60 525D Stage2 + DPF off/EGR off + uitlaat leeg.
Re: Mogelijk om een bedrijf aan te klagen voor illegale apk
Hallo beste Amjovi,
Het is erg jammer, dat u er op deze wijze achter moet komen, dat niet alle mensen die handel bedrijven eerlijke mensen zijn.
Er zit heel wat uitschot onder deze lieden, en die durven zich dan ook nog vakmensen te noemen.
Er zou veel meer gedaan moeten worden, om dit soort mensen tegen te gaan, en hen gewoon helemaal tot in de grond te verwoesten, zodat dit soort mensen geen nagel meer hebben om op de bekende plaats te kunnen krabben.
Op deze wijze zouden de heren rechters moeten gaan handelen, enkel voor een betere bescherming te kunnen bieden voor de burgers van Nederland.
Er word nog teveel gepraat, jammer genoeg, dan gehandeld.
Ik hoop echter dat u er nog een beetje goed aan uit komt met de prijs die u gaat krijgen voor uw auto.
Ik wens u verder alle goeds toe voor de toekomst.
Zorgt er echter goed voor, dat u een gezonde dosis wantrouwen opbouwt richting de handelaren.
Geloof niet alles en iedereen op zijn mooie blauwe ogen, en wat zij verkondigen.
Voer voldoende controles uit, of laat deze uitvoeren, ga naar vertrouwde instanties, zoals in dit geval de ANWB of de Dekra of een goede merkdealer, u krijgt een net rapport met de eventuele afwijkingen.
Spreek wel goede afspraken af met de eigenaar waar u iets van koopt, ik doel nu dus vooral op voertuigen.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad
Het is erg jammer, dat u er op deze wijze achter moet komen, dat niet alle mensen die handel bedrijven eerlijke mensen zijn.
Er zit heel wat uitschot onder deze lieden, en die durven zich dan ook nog vakmensen te noemen.
Er zou veel meer gedaan moeten worden, om dit soort mensen tegen te gaan, en hen gewoon helemaal tot in de grond te verwoesten, zodat dit soort mensen geen nagel meer hebben om op de bekende plaats te kunnen krabben.
Op deze wijze zouden de heren rechters moeten gaan handelen, enkel voor een betere bescherming te kunnen bieden voor de burgers van Nederland.
Er word nog teveel gepraat, jammer genoeg, dan gehandeld.
Ik hoop echter dat u er nog een beetje goed aan uit komt met de prijs die u gaat krijgen voor uw auto.
Ik wens u verder alle goeds toe voor de toekomst.
Zorgt er echter goed voor, dat u een gezonde dosis wantrouwen opbouwt richting de handelaren.
Geloof niet alles en iedereen op zijn mooie blauwe ogen, en wat zij verkondigen.
Voer voldoende controles uit, of laat deze uitvoeren, ga naar vertrouwde instanties, zoals in dit geval de ANWB of de Dekra of een goede merkdealer, u krijgt een net rapport met de eventuele afwijkingen.
Spreek wel goede afspraken af met de eigenaar waar u iets van koopt, ik doel nu dus vooral op voertuigen.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad
