BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

storing in de electronica

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
casssius
Neutraal
Posts: 1
Joined: 01 Jan 2012 10:15
Type Auto: BMW 335D

storing in de electronica

Post by casssius »

Ik heb een 335d van 2007, sinds enkele dagen komt er een storing in beeld dat de trekhaak niet meer wil inklappen en beginnen de voor lampen spontaan te knipperen zonder dat je er in zit en blijven de remlichten spontaan branden. Wie heeft hiervoor een oplossing

Mike E23
Neutraal
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2012 11:11
Type Auto: E23

Re: storing in de electronica

Post by Mike E23 »

Heb je al een keer alle zekeringen gecontroleerd? Zowel voorin als achterin?
Gr

328iHIOB
1e Versnelling
Posts: 201
Joined: 31 Oct 2008 17:37
Age: 41

Re: storing in de electronica

Post by 328iHIOB »

Hoe is de stekker van je trekhaak geen last van vocht?

Hoe is de staat van de aanhangermoduul geen vocht in de buurt?
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”