BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
storing in de electronica
Moderator: Moderator Team
storing in de electronica
Ik heb een 335d van 2007, sinds enkele dagen komt er een storing in beeld dat de trekhaak niet meer wil inklappen en beginnen de voor lampen spontaan te knipperen zonder dat je er in zit en blijven de remlichten spontaan branden. Wie heeft hiervoor een oplossing
Re: storing in de electronica
Heb je al een keer alle zekeringen gecontroleerd? Zowel voorin als achterin?
Gr
Gr
Re: storing in de electronica
Hoe is de stekker van je trekhaak geen last van vocht?
Hoe is de staat van de aanhangermoduul geen vocht in de buurt?
Hoe is de staat van de aanhangermoduul geen vocht in de buurt?
