BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen!
Moderator: Moderator Team
Even voorstellen!
Hallo! ik ben Frank en kocht 4 weken geleden een 118D uit 2008 . Superleuke auto!! Ik hoop hier wat nuttige informatie te kunnen vinden en ook toe te voegen natuurlijk. Groet 
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Posts: 1256
- Joined: 24 Jan 2005 18:16
- Type Auto: 318i (E46)
- Location: Brunssum
- Age: 47
- Contact:
Re: Even voorstellen!
Welkom op het forum.
Ik hoop dat je een antwoordt vindt op het forum, het is helaas de laatste tijd erg rustig.
Ik hoop dat je een antwoordt vindt op het forum, het is helaas de laatste tijd erg rustig.
