BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even Voorstellen.

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BigFreak
Neutraal
Posts: 4
Joined: 13 Apr 2010 20:38
Type Auto: BMW 735I E38 1997

Even Voorstellen.

Post by BigFreak »

Beste mensen.

Ik ben Lars
18 jaar, woonachtig in de kop van Overijssel.

Mijn hele familie rijd zon ongeveer BMW.. en ik ben begonnen in een brommobiel, daarna Peugeot 306 en nu pas een BMW

Ik heb een BMW 735i uit 1997 en ik ben er helemaal blij mee :D

Ik hoop dat ik van dit forum het een en ander kan opsteken en natuurlijk om anderen te helpen. :ja:

[ external image ]
[ external image ]

Haplo
1e Versnelling
Posts: 100
Joined: 29 Oct 2009 20:36
Type Auto: 318i Touring

Re: Even Voorstellen.

Post by Haplo »

Toch een klein verschil qua formaat volgens mij tussen een 306 en dit gevaarte.
Damn, wat een groot ding.
Ziet er super netjes uit.
Velgen staan ook super.
Is die ook in een touring te krijgen?
Hou wel van een beetje ruimte achterin. :mrgreen:

Topic Author
BigFreak
Neutraal
Posts: 4
Joined: 13 Apr 2010 20:38
Type Auto: BMW 735I E38 1997

Re: Even Voorstellen.

Post by BigFreak »

haha de 7 serie is niet in touring verkrijgbaar hoor.

maar deze heeft voor mij echt ruimte zat :)

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 44

Re: Even Voorstellen.

Post by nicolay »

Alsjeblieft, niets meer aan doen (uiterlijk), auto is helemaal af. Opmerkelijke keuze voor 18 jaar natuurlijk. Ja, waarom eigenlijk. Waarom bv. niet een vette 3-coupé. Zoals bijna iedereen doet, ok, maar toch, ik ben wel benieuwd naar je reden.
Nog 1 vraag: ik zie een M-embleempje, maar kan een 7 M-uitgevoerd zijn? Zo nee, eh, pulken maar... Nee joh, lekker doen wat jij wil.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Topic Author
BigFreak
Neutraal
Posts: 4
Joined: 13 Apr 2010 20:38
Type Auto: BMW 735I E38 1997

Re: Even Voorstellen.

Post by BigFreak »

Haha.. dankje :D .. ga er niet veel aan doen verder nog hoor.. Schnitze uitlaat systeem en 19'' velgen.. is al mooi zat zo :D.. ga wel mijn knipperlichten voor veranderen.. zit een scheurtje in.. ga er denk ik transparantere in zetten.. staat denk ik mooier i.c.m met de voorlampen.. :)

En de rede voor een 735i :)
Voor t zelfde geld had ik idd een dikke 3 coupe.. zoals de meesten.
Maar ik hou van groot en ruimte en de luxe.. geen enkele 3 serie is zo luxe als mijn 735i :) High Exe.. alles electrisch enzo echt heerlijk :D + het rijcomfort hij rijd geweldig :D maar dan doet iedere BMW
[ external image ]

en het M logotje vind ik wel sportief staan :)

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 44

Re: Even Voorstellen.

Post by nicolay »

Goh, het is wel echt bijzonder. En iets heel anders. Het lijkt mij ook wel eens wat, misschien de volgende dan maar. Heb wel enige vrees voor onderhoudskosten (of beter: de exploitiekosten), dat is uiteraard ook de reden dat iedereen een 3 koopt. Maar nogmaals, veel plezier ermee en leuk hier weer eens een zeven te zien, daar zijn er niet veel van hier.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Haplo
1e Versnelling
Posts: 100
Joined: 29 Oct 2009 20:36
Type Auto: 318i Touring

Re: Even Voorstellen.

Post by Haplo »

Zier er van binnen ook absoluut niet slecht uit voor een 97er.
Zeer netjes.
User avatar

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1461
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 48

Re: Even Voorstellen.

Post by Mickroz »

Welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”