Ik ben Lars
18 jaar, woonachtig in de kop van Overijssel.
Mijn hele familie rijd zon ongeveer BMW.. en ik ben begonnen in een brommobiel, daarna Peugeot 306 en nu pas een BMW
Ik heb een BMW 735i uit 1997 en ik ben er helemaal blij mee
Ik hoop dat ik van dit forum het een en ander kan opsteken en natuurlijk om anderen te helpen.
[ external image ]
[ external image ]

