Gm dames en heren,
Hebben jullie voor mij een adres waar je de Dension Gateway 300 in kunt laten bouwen?
Want het zal vast niet zo zijn, stekker eruit van de CD-wisselaar, stekker in de gateway, ipod erop en klaar ?
Ter info: e39 2001 met navi zonder dsp
http://www.navishop.nl/download/dension ... a2abee9431 <-- volgens deze lijst moet ik de GW32BM4 + ILCBLEXT04 hebben. a 160 euro.
Of hebben jullie hier ervaring mee, en is het wel enigzins makkelijk?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Inbouw gateway 300
Moderator: Moderator Team
-
Kouwe
- 1e Versnelling
- Posts: 58
- Joined: 09 Dec 2008 11:37
- Type Auto: BMW 530d E61
- Location: Wageningen
- Age: 45
Inbouw gateway 300
Save a tree, eat a beaver...
Save a tree, don't drive a beamer...
Mazda 626 --> Polo --> Alfa 147 --> BMW530d --> BMW 745i --> Alfa 156 --> BMW 530d
Save a tree, don't drive a beamer...
Mazda 626 --> Polo --> Alfa 147 --> BMW530d --> BMW 745i --> Alfa 156 --> BMW 530d
Re: Inbouw gateway 300
Hallo,
Het is echt heel makkelijk, radio eruit stekker eruit, stekker van dension in de radio en de radio stekker in de verloop van de dension, hiena kun je ook text van de Ipod lezen.
Het moeilijkste vond ik om de radio eruit te krijgen, maar toen ik dat eenmaal door had een fluitje van een cent,
Groeten
Toine
Het is echt heel makkelijk, radio eruit stekker eruit, stekker van dension in de radio en de radio stekker in de verloop van de dension, hiena kun je ook text van de Ipod lezen.
Het moeilijkste vond ik om de radio eruit te krijgen, maar toen ik dat eenmaal door had een fluitje van een cent,
Groeten
Toine
Re: Inbouw gateway 300
ik wil ook een Ipod interface inbouwen in mijn E38 (735i) maar ik heb WEL DSP en GEEN navi o.i.d.
kan het dan ook gewoon ?
kan het dan ook gewoon ?
