BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Autotelefoon E39 Help!!!

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Remond

Autotelefoon E39 Help!!!

Post by Remond »

Hallo,

Ik ben sinds kort de trotse van een BMW E39 (523) uit 1998.

De auto heeft een ingebouwde telefoon die bij de vorige eigenaar gewoon werkte. Maar als ik mijn KPN Duo simcard erinsteek (in de kaartlezer in de middenconsole) geeft de telefoon een melding aan met : kontroleer kaart.

Nu heb ik de kaart er op alle mogelijke manieren erin proberen te steken, maar blijf dezelfde melding krijgen.

Nu heb ik begrepen dat er in mijn kofferbak ook een simkaart lezer hoort te zitten. Ben al een hele tijd ernaar op zoek, maar kan hem niet vinden :cry: :cry: .

Zou iemand misschien mij kunnen vertellen waar de lezer in de kofferbak zich precies bevind. :oops: of misschien een foto ervan sturen.

Bij voorbaat dank,

Remond

Toinevs
Neutraal
Posts: 7
Joined: 03 Oct 2008 06:38
Type Auto: F10
Age: 67

Re: Autotelefoon E39 Help!!!

Post by Toinevs »

Hallo,

Deze zit achter het opberg vak aan de linkerkant.
Klep open maken en dan richting voorkant auto kijken.

Hier zit hij bij mij.

Groeten en succes.
Toine
Locked

Return to “Archief”