BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 10 matches
- 09 Mar 2019 11:39
- Forum: Algemeen
- Topic: Ideale maat velgen F11
- Replies: 2
- Views: 12227
Re: Ideale maat velgen F11
Niemand? Wie helpt mij?
- 08 Mar 2019 19:39
- Forum: Algemeen
- Topic: Ideale maat velgen F11
- Replies: 2
- Views: 12227
Ideale maat velgen F11
Ik heb 17 inch velgen onder mijn F11 (BMW Touring 528i, 2010). Mijn banden zijn op en ik wil wat mooiere velgen en ook iets groter. Wat is een ideale maat voor mijn BMW? 18? 19? of 20 INCH?
Dank voor het meedenken en de reactie.
Dank voor het meedenken en de reactie.
- 25 May 2015 20:45
- Forum: Algemeen
- Topic: sport stand in F11 (BMW 5 Touring)
- Replies: 0
- Views: 8076
sport stand in F11 (BMW 5 Touring)
Ik heb in mijn auto (automaat) naast de versnellingspook een knopje zitten waarmee ik de stand van het onderstel en de transmissie kan schakelen tussen
Normaal
Sport (heb ingesteld dat ook het onderstel strakker is afgeveerd)
Sport +(heb ook hier ingesteld dat ook het onderstel strakker is afgeveerd ...
Normaal
Sport (heb ingesteld dat ook het onderstel strakker is afgeveerd)
Sport +(heb ook hier ingesteld dat ook het onderstel strakker is afgeveerd ...
- 25 May 2015 20:09
- Forum: Stel je even voor
- Topic: Nieuw
- Replies: 0
- Views: 2643
Nieuw
Sinds 2 maanden een BWM 5 Touring uit eind 2010. Wat een geweldige auto!
- 23 Sep 2014 22:07
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
- Replies: 6
- Views: 14985
Re: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
Staat er ook 1 op marktplaats 2011 , 25000km voor 33k in Deurne bij garage Marc Berkers, en de prijzen die jij noemt zijn 2011 prijzen. We hebben het toch wel over 528 benzine :?
Allereerst is de auto dus 9K duurder dan de prijs die je eerder aangaf en daarnaast is het een Duitse auto die nog ...
Allereerst is de auto dus 9K duurder dan de prijs die je eerder aangaf en daarnaast is het een Duitse auto die nog ...
- 22 Sep 2014 22:45
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
- Replies: 6
- Views: 14985
Re: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
Ik vind toch echt andere prijzen. Van rond de 37 bij de dealer en 34 zonder garantie. Heb je voor mij een link met die prijs?Raymond64 wrote:Touring rond de 24 zonder garantie, bij dealers over de 30 k
- 22 Sep 2014 13:38
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
- Replies: 6
- Views: 14985
Re: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
Rond de 20K? dat lijkt mij een beetje weinig. Kan je mij een link sturen van een 528i High Ext. uit 2010/2011 met die prijs?
Wellicht had ik even moeten vermelden dat het gaat om een touring.
Wellicht had ik even moeten vermelden dat het gaat om een touring.
- 21 Sep 2014 19:46
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
- Replies: 6
- Views: 14985
Wat is een goede prijs voor een 528i, okt 2010
Wat is een redelijke prijs voor een 528i High executive uit okt 2010, 95.000 km, Donker grijs metallic. Belangrijkste opties:
-High executive uitvoering,
-glazen panoramadak,
-automatische sporttransimissie met stuurschakeling (flippers),
-comfort zetels,
-achteruitrijcamera
Auto wordt zonder ...
-High executive uitvoering,
-glazen panoramadak,
-automatische sporttransimissie met stuurschakeling (flippers),
-comfort zetels,
-achteruitrijcamera
Auto wordt zonder ...
- 21 Sep 2014 19:08
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Waarop letten bij koop 528i (2010)+wat zijn must have opties
- Replies: 3
- Views: 16607
Waarop letten bij koop 528i (2010)+wat zijn must have opties
twee vragen:
Ik heb een 528 i touring uit okt. 2010 op het oog. Mooie auto met ca. 95k op de teller. Waarop moet ik letten als ik een dergelijke auto koop.
Tweede vraag:
Wat zijn de must have opties op een dergelijke auto? Er zitten bijvoorbeeld schakelflippers op. Is dat een toegevoegde waarde of ...
Ik heb een 528 i touring uit okt. 2010 op het oog. Mooie auto met ca. 95k op de teller. Waarop moet ik letten als ik een dergelijke auto koop.
Tweede vraag:
Wat zijn de must have opties op een dergelijke auto? Er zitten bijvoorbeeld schakelflippers op. Is dat een toegevoegde waarde of ...
- 12 Jan 2014 19:32
- Forum: Stel je even voor
- Topic: Voorstelronde
- Replies: 0
- Views: 1439
Voorstelronde
Net nieuw op het Forum. Ik rij nu in een audi A6. Die bevalt prima maar heeft ruim 190K gereden. Ben dan ook op zoek naar een goede BMW 5 toornig. Zit te denken aan een 528 uit 2010 of 2011. Lederen bekleding is absolute voorwaarde!. Denk ook over importeren vanuit Duitsland maar zie vooral veel ...
