Ik heb ondertussen al speakers vervangen met die van pioneer 13 cm. Geluidskwaliteit is even goed al origineel, het is alleen luider geworden maar bass is niet veranderd (dat verwacht ik ook niet met 13cm).
Nu nog mij subwoofer inbouwen. Ik heb output level adapter gekocht, het is converter van ...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 6 matches
- 06 May 2008 11:46
- Forum: Archief
- Topic: e39 Tikkende geluid bij de velg
- Replies: 13
- Views: 7995
- 01 May 2008 01:37
- Forum: Archief
- Topic: e39 geluidinstallatie
- Replies: 17
- Views: 19336
e39 geluidinstallatie
Hoi,
Ik wil graag op mijn e39 bj.2002 speakers vervangen en subwoofer met versterker daar in gooien.
Ik heb 10 speakers systeem en originele bmw stereo/navigatie met groot beeldscherm. Van die 10 speakers zijn 2 hoge toon tweeters, 4 middeltoon tweeters en 4 lage toon 13cm speakers. Ik wil die 4 ...
Ik wil graag op mijn e39 bj.2002 speakers vervangen en subwoofer met versterker daar in gooien.
Ik heb 10 speakers systeem en originele bmw stereo/navigatie met groot beeldscherm. Van die 10 speakers zijn 2 hoge toon tweeters, 4 middeltoon tweeters en 4 lage toon 13cm speakers. Ik wil die 4 ...
- 01 May 2008 01:11
- Forum: Archief
- Topic: e39 Tikkende geluid bij de velg
- Replies: 13
- Views: 7995
- 28 Apr 2008 13:23
- Forum: Archief
- Topic: e39 Tikkende geluid bij de velg
- Replies: 13
- Views: 7995
e39 Tikkende geluid bij de velg
Hoi, ik heb e39 525d bj.2002
Sinds 5 gaden geleden heb ik een tikkend geluid gekregen aan mijn rechter voor wiel. Ik dacht eerst dat ik een steentje in mijn band heb zitten, maar achteraf blijk toch niet zo te zijn want ik had geen steentje in mijn band kunnen vinden.
Ik heb ondertussen al velg er ...
Sinds 5 gaden geleden heb ik een tikkend geluid gekregen aan mijn rechter voor wiel. Ik dacht eerst dat ik een steentje in mijn band heb zitten, maar achteraf blijk toch niet zo te zijn want ik had geen steentje in mijn band kunnen vinden.
Ik heb ondertussen al velg er ...
- 25 Apr 2007 11:38
- Forum: Algemeen
- Topic: 320d + chip of 330d?
- Replies: 10
- Views: 5782
320d + chip of 330d?
Hallo,
Ik wil binnenkort een bmw 3 serie kopen van bj 2001+.
Ik zit met een keuze tussen 330 diesel met 184 pk en 320 diesel met 150pk maar dan chippen tot 190 pk.
Maar ik heb mijn twijfels over chip is dat veilig? Waarmee moet ik allemaal rekening me houden al ik motor ga chippen. Of is de 330d ...
Ik wil binnenkort een bmw 3 serie kopen van bj 2001+.
Ik zit met een keuze tussen 330 diesel met 184 pk en 320 diesel met 150pk maar dan chippen tot 190 pk.
Maar ik heb mijn twijfels over chip is dat veilig? Waarmee moet ik allemaal rekening me houden al ik motor ga chippen. Of is de 330d ...
