BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Search found 6 matches

by peterie
06 May 2008 11:59
Forum: Archief
Topic: e39 geluidinstallatie
Replies: 17
Views: 19336

Ik heb ondertussen al speakers vervangen met die van pioneer 13 cm. Geluidskwaliteit is even goed al origineel, het is alleen luider geworden maar bass is niet veranderd (dat verwacht ik ook niet met 13cm).
Nu nog mij subwoofer inbouwen. Ik heb output level adapter gekocht, het is converter van ...
by peterie
06 May 2008 11:46
Forum: Archief
Topic: e39 Tikkende geluid bij de velg
Replies: 13
Views: 7995

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb al lagers besteld, ik ga die zo snel mogelijk vervangen!! )
by peterie
01 May 2008 01:37
Forum: Archief
Topic: e39 geluidinstallatie
Replies: 17
Views: 19336

e39 geluidinstallatie

Hoi,

Ik wil graag op mijn e39 bj.2002 speakers vervangen en subwoofer met versterker daar in gooien.
Ik heb 10 speakers systeem en originele bmw stereo/navigatie met groot beeldscherm. Van die 10 speakers zijn 2 hoge toon tweeters, 4 middeltoon tweeters en 4 lage toon 13cm speakers. Ik wil die 4 ...
by peterie
01 May 2008 01:11
Forum: Archief
Topic: e39 Tikkende geluid bij de velg
Replies: 13
Views: 7995

Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb ondertussen het probleem ontdekt, het zijn idd lagers van wiel. Toen ik auto op krik had gezet en die wiel gedraaid, dan heb ik zelfde tik gehoord.

Kan ik nog met die lagers tijdje rond rijden of moet ik ze per se gelijk vervangen?
by peterie
28 Apr 2008 13:23
Forum: Archief
Topic: e39 Tikkende geluid bij de velg
Replies: 13
Views: 7995

e39 Tikkende geluid bij de velg

Hoi, ik heb e39 525d bj.2002
Sinds 5 gaden geleden heb ik een tikkend geluid gekregen aan mijn rechter voor wiel. Ik dacht eerst dat ik een steentje in mijn band heb zitten, maar achteraf blijk toch niet zo te zijn want ik had geen steentje in mijn band kunnen vinden.
Ik heb ondertussen al velg er ...
by peterie
25 Apr 2007 11:38
Forum: Algemeen
Topic: 320d + chip of 330d?
Replies: 10
Views: 5782

320d + chip of 330d?

Hallo,

Ik wil binnenkort een bmw 3 serie kopen van bj 2001+.
Ik zit met een keuze tussen 330 diesel met 184 pk en 320 diesel met 150pk maar dan chippen tot 190 pk.
Maar ik heb mijn twijfels over chip is dat veilig? Waarmee moet ik allemaal rekening me houden al ik motor ga chippen. Of is de 330d ...

Go to advanced search