BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Search found 4 matches

by BigFreak
13 Apr 2010 22:43
Forum: Stel je even voor
Topic: Even Voorstellen.
Replies: 7
Views: 3468

Re: Even Voorstellen.

Haha.. dankje :D .. ga er niet veel aan doen verder nog hoor.. Schnitze uitlaat systeem en 19'' velgen.. is al mooi zat zo :D.. ga wel mijn knipperlichten voor veranderen.. zit een scheurtje in.. ga er denk ik transparantere in zetten.. staat denk ik mooier i.c.m met de voorlampen.. :)

En de rede ...
by BigFreak
13 Apr 2010 21:53
Forum: Stel je even voor
Topic: Even Voorstellen.
Replies: 7
Views: 3468

Re: Even Voorstellen.

haha de 7 serie is niet in touring verkrijgbaar hoor.

maar deze heeft voor mij echt ruimte zat :)
by BigFreak
13 Apr 2010 20:58
Forum: Archief
Topic: Inbouw gateway 300
Replies: 2
Views: 2683

Re: Inbouw gateway 300

ik wil ook een Ipod interface inbouwen in mijn E38 (735i) maar ik heb WEL DSP en GEEN navi o.i.d.

kan het dan ook gewoon ?
by BigFreak
13 Apr 2010 20:46
Forum: Stel je even voor
Topic: Even Voorstellen.
Replies: 7
Views: 3468

Even Voorstellen.

Beste mensen.

Ik ben Lars
18 jaar, woonachtig in de kop van Overijssel.

Mijn hele familie rijd zon ongeveer BMW.. en ik ben begonnen in een brommobiel, daarna Peugeot 306 en nu pas een BMW

Ik heb een BMW 735i uit 1997 en ik ben er helemaal blij mee :D

Ik hoop dat ik van dit forum het een en ...

Go to advanced search