BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 7 matches
- 01 Jul 2015 19:38
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Electronica problemen 535i F10
- Replies: 3
- Views: 21550
Re: Electronica problemen 535i F10
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een En, het bleek de dynamo te zijn die af en toe 18 volt op het systeem gooide
- 08 Dec 2013 11:10
- Forum: 1999 - 2005 (E46)
- Topic: Verwarming E46 330CI Cabrio 2002
- Replies: 0
- Views: 2272
Verwarming E46 330CI Cabrio 2002
Hallo,
Mijn vrouw rijdt een E46 cabrio uit 2002, het gaat hier om een 330i.
Als je met de auto rijdt komt er uit de kachel warme lucht, sta je stil voor het stoplicht of in de file gaat de kachel koude lucht blazen, laat je de motor dan wat meer toeren maken gaat de kachel weer warme lucht blazen ...
Mijn vrouw rijdt een E46 cabrio uit 2002, het gaat hier om een 330i.
Als je met de auto rijdt komt er uit de kachel warme lucht, sta je stil voor het stoplicht of in de file gaat de kachel koude lucht blazen, laat je de motor dan wat meer toeren maken gaat de kachel weer warme lucht blazen ...
- 26 Mar 2010 15:54
- Forum: Archief
- Topic: Inbouw gateway 300
- Replies: 2
- Views: 2679
Re: Inbouw gateway 300
Hallo,
Het is echt heel makkelijk, radio eruit stekker eruit, stekker van dension in de radio en de radio stekker in de verloop van de dension, hiena kun je ook text van de Ipod lezen.
Het moeilijkste vond ik om de radio eruit te krijgen, maar toen ik dat eenmaal door had een fluitje van een cent ...
Het is echt heel makkelijk, radio eruit stekker eruit, stekker van dension in de radio en de radio stekker in de verloop van de dension, hiena kun je ook text van de Ipod lezen.
Het moeilijkste vond ik om de radio eruit te krijgen, maar toen ik dat eenmaal door had een fluitje van een cent ...
- 15 May 2009 07:25
- Forum: Projecten
- Topic: welk merk radio zit er in een e 46 uit 2004
- Replies: 3
- Views: 7474
Re: welk merk radio zit er in een e 46 uit 2004
Je kan er ook een I-pod module inbouwen, heb ik laatst ook gedaan.
I-pod aangesloten 120 Gb nu kun je 3 maanden aan muziek meenemen, werkt alsof er een cd wisselaar in zit.
Nu kun je via je pc alle muziekop de ipod laden, dus geen geleur met cd's.
kijk maar eens op deze site: http://www.pdatelco.nl ...
I-pod aangesloten 120 Gb nu kun je 3 maanden aan muziek meenemen, werkt alsof er een cd wisselaar in zit.
Nu kun je via je pc alle muziekop de ipod laden, dus geen geleur met cd's.
kijk maar eens op deze site: http://www.pdatelco.nl ...
- 20 Nov 2008 18:02
- Forum: Archief
- Topic: Speakers vervangen 523 touring 1998
- Replies: 1
- Views: 1921
Speakers vervangen 523 touring 1998
Kan iemand mij uitleggen hoe je de luidspeakers van een bmw 523 touring uit 1998 kan vervangen.
Ik aan de kapjes getrokken maar deze geven geen krimp, ik wil ze natuurlijk niet kapot trekken.
Alvast bedankt
Toine
Ik aan de kapjes getrokken maar deze geven geen krimp, ik wil ze natuurlijk niet kapot trekken.
Alvast bedankt
Toine
- 29 Oct 2008 19:45
- Forum: Archief
- Topic: Autotelefoon E39 Help!!!
- Replies: 1
- Views: 2328
Re: Autotelefoon E39 Help!!!
Hallo,
Deze zit achter het opberg vak aan de linkerkant.
Klep open maken en dan richting voorkant auto kijken.
Hier zit hij bij mij.
Groeten en succes.
Toine
Deze zit achter het opberg vak aan de linkerkant.
Klep open maken en dan richting voorkant auto kijken.
Hier zit hij bij mij.
Groeten en succes.
Toine
- 03 Oct 2008 13:43
- Forum: Archief
- Topic: AUX-aansluiting BMW Professional radio E39
- Replies: 5
- Views: 4663
