BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 1 match
- 26 Apr 2026 13:07
- Forum: X1, X3, X5 & X6
- Topic: Automatische airconditioning
- Replies: 0
- Views: 1274
Automatische airconditioning
Mijn X1 X-drive 25e uit 2020 (F48) heeft uiteraard automatische airco binnenin. Als de auto in de felle zon gestaan heeft is het heet binnenin dus verwacht ik dat de interieurventilator na het starten naar de hoogste stand gaat en dat hij, als het interieur meer en meer koelt, hij steeds trager gaat ...
